tiistai 7. toukokuuta 2013

Parhaat kosmetiikka tuotteet minun kaapista.

Hellou!

Nyt on tullu puhuttua vaatteista sen verran, että nyt on kosmetiikan vuoro. Minähän olen reipas kosmetiikan käyttäjä, ja haluan aina testata uusia tuotteita, ja matkan varrella on välillä yllätytty erittäin positiivisesti, ja välillä suuria pettymyksiäkin tulee. Ajattelin tässä, että eihhän tämä minun testailu saa mennä hukkaan, joten ajattelin nyt jakaa teidän kanssa muutamia kokemuksia. :)

Haluan tässä vaiheessa vielä sanoa, että minulla ei ole mitään sopimusta minkään kosmetiikka/meikki merkin kanssa, että mainostaisin tai kehuisin vain heidän tuotteitaan. Tämä on täysin rehti minun mielipide. Eikä minulla tosiaankaan ole mitään tieteellisiä tutkimuksia mikä on oikeasti paras ja mikä ei, mutta miltä se minusta käyttäjänä on tuntunut. Myös jokaisen oma ihonlaatu vaikuttaa tulokseen. Itselläni on vahvasti sekaiho. Nämä tuotteet ovat kaikki täysin päivittäiskosmetiikka osastolta, koska tuota massia ei ole vielä kertynyt niin paljoa että voisin kaikista kalleinta ostaa. Laatua kyllä arvostan, ja ostaisin jos ei olisi muita tärkeämpiä menoja. :) Eli tämä on nyt tälläinen jokanaisen saavutettavissa oleva tuoterykelmä :)

Paras pohjustus voide;
Oriflamen Giordani Gold Make Up- base on minun ehdoton suosikki.  Helposti levitettävä, lisää kuulautta ja meikki on helppo levittää tämän päälle. Eikä luo tukkoista vaikutelmaa. L'Orealin Studio Secrets oli myös ihan ok, mutta minun makuun ehkä hiukan liian tukevaa ainetta, jolloin naama tuntui vähän liian pakkeloidulta. toisaalta, se häivytti ehkä hitusen enemmän ihohuokosia piiloon.

Paras meikkivoide;
Meybellinen Fit me! Ostin nyt vasta tämän upean tuotteen kokeiluun, ja kyllä, olen täysin myyty. Ihanan kevyt, levittyy hyvin, ei näytä pakkelilta, ja tekee niinkuin lupaa, sopii täysin ihon sävyyn. I'm in Love! <3 Ainut mitä en suosittele on moussemeikkivoiteet. Toisille ihmisille ovat varmasti hyviä, mutta minun sekaiholle ei passaa ollenkaan. Ehkä myös sen takia en tykkää kun mousseilla on kaikista heikoin peittävyys. Kuivissa kohdissa nenä hilseilee heti. Toinen mihin en ole nyt ihastunut on nämä BB voiteet. Luvataan paljon, mutta saadaan paljon vähemmän. Semmoisina päivinä kun "en meikkaa", mutta kaupungille on pakkoa lähteä, sutaisen naamaan tätä BB voidetta, että se suojaa vähän auringolta. Muuta hyötyä siitä ei ole ollutkaan.

Paras valokynä;
Lumene Beauty Base touch of Radiance on ehkä himpun verran parempi kuin Oriflamen Beauty Absolute Concealer for Eyes. En oikein osaa perustella että miksi, mutta ehkä Lumene jättää jälkeensä vähän kirkkaamman tuloksen. tällä hetkellä kuitenkin omassa laukussa Oriflame.

Paras irtopuuteri/kivipuuteri;
Testaamissani irtopuutereissa ei ole hirmuisesti eroa. Jostain syystä taas Lumene tuntuu hirmuhyvältä, ehkä siksi kun sitä mainostetaan pohjoismaiselle iholle. Mutta en menisi sanomaan että Rimmelin Silky Loose irtopuuteri olisi yhtään huonompi. Kivipuutereissa olen täysin rakastunut Kanebon Sensai puuteriin. Mikään, ei mikään ole parempaa kuin se. Lopputulos on tasainen, ja erittäin viimeistelty. Seuraavaksi testiin varmaan otan tuon Fit Me!- sarjan puuterin. Pelkkää meikkipuuteria en pysty iholleni laittamaan, koska hilseilyn määrä on päätä huimaava sen jälkeen.

Paras ripsiväri;
Lumene Premium Beauty Nourishing Mascara #2 Black Brown (Lumene)Ehdottomasti paras ripsiväri on Lumenen Premium Beauty Nourishing Mascara. Minun suureksi surukseni, Kajaanissa tätä ei enää ole. Liekkö koko suomessakaan, koska ainoastaan netissä oli jenkki sivustoilla. Aivan taivaalliset ripset sai tällä ripsarilla. Tuuheutta, pituutta, eikä yhtään ainutta möykkyä. Mutta nyt jos pitää valita markkinoilla olevista, olen ihastunut Maybellinen Falsies Feather Look- ripsiväriin. Myös kyseisen merkin Cat Eyes oli todella hyvä.  Viimeisin ostokseni, valitettavasti, oli floppi. Rimmelin Scandal Eyes Show off on todellakin välillä aina skandaali, möykkyineen ja ei kovin hyvällä erottelullaan. Mutta noh, periksi ei anneta, testataan loppuun asti.


Paras poskipuna;
L'orealin True Match Blush. Tykkään. Rose Bonne on täysin minun sävy. Ei muuta perusteluja, it's just awesome.

Huulien laitossa ei oikeastaan ole mitään lempparia, käytän vain huulirasvaa. Rajauksessa käytän Maybellinen Color Sensation rajauskynää.

Luomivärit ovat.. noh, luomivärejä. En ole kokenut mitään huonommaksi tai paremmaksi. Tällkä hetkellä käytössä H&M:n luomiväri setti. Kiinnostavin luomiväri minkä omistan On Kiko cosmeticsin moussen omainen luomiväri, siitä tykkään kyllä ihan sikana <3


Siirrytäänpä sitten meikeistä kasvonhoitoon :)

Paras kosteusvoide;
Tällä hetkellä minulla on käytössä Nivean Pure & Natural Anti-Wrinkle Night care. Kyllä, se on ryppyvoide. Sain tässä vähän aikaa sitten kamalan ikäkriisin, ja menin ryppyvoide ostoksille. Mutta voide on hyvä. iho on paljon kuulaampi, ja kimmoisampi ehkä juu, mutta ei, en ole nuortunut 10 vuodella :'D ...Seuraavalla kerralla ostan ehkä jotain kevyempää, ja omalla iälleni sopivampaa. Mutta kun kouluaikoina meikkausope pelotteli että ryppyvoiteen käyttö pitää aloittaa jo parikymppisenä, ettei niitä tule. En ole hysteerinen en? Toisaalta, eihän rypyissä mitään pahaa ole, eletystä elämästähän ne vain kertovat, mutta minun aikani ei ole vielä!

Simply White Cleansing FoamParas kasvojenpesu aine;
RVB Simply White Cleasing Foam. Tämä on yksi kalleimmista omistamistani kosmetiikkatuotteista, mutta jumaliste, että olen tyytyväinen. Viimekerralla kun kävin kosmetologilla, ostin tämän tuotteen ja olen käyttänyt sitä säännöllisesti siitä lähtien. Iho on aivan erilainen kun yleensä, kuulas, pehmeä, näppyjä ei ole enää tullut läheskään niin paljoa, ihohuokoset eivät näyttä niin isoilta jajajaja.. voisin kehua tätä tuotetta loputtomiin. Vaikka hinta saattaa kirpaista, tämä tuote on pitkäkestoinen, minula ollut jo varmaan pari kuukautta? Muutenkin olen tykännyt aina vaahto pesuaineista. :) Huonoin kokemus on ehkä Cleaeasilin kanssa. Haisi pahalle, ei toiminut, ja en vain tykännyt.

Paras kasvovesi;
Nivea visage Refresing Toner on tämänhetkinen lemppari. Kasvovesistä minulla ei ole kamalasti kokemusta, koska vasta aikuisiällä olen niitä ruvennut käyttämään. Päivitän asiaa kuitenkin jos tilanne muuttuu ;)


Tällä setillä iho on nyt aivan uskomattoman hyvässä kunnossa. Joka ilta rutiinilla, pesu, kasvovesi, voide. Plus päivänmittaan paljonpaljon vettä. Todistusaineistoksi otin kuvan ennen kuin rupesin käyttämään tätä settiä, ja sitten nyt tilanne kuvan. Aikaa on kulunut n.2kk En tiedä huomaatteko te mitään selkeää eroa, mutta itse ainakin tunnen selkeän eron! :) (Valotus myös hieman eri, joten tekee eroa) Näppylät ovat tosiaan hävinneet melkein olemattomaksi, iho huokkoset eivät ehkä niin esillä, ja ihon väri on paljon tasaisempi. Mitä nyt nuita pisamia tulee heti kun aurinko alkaa paistamaan. :D

Ennen
Jälkeen


Btw! Mulla on aivan upeat uudet hiukset. Loving it <3 Parturina jälleen Silkin & Sokerin Kirsi.

Malli on lyhyt, kummaltakin puolelta melkein siili, tai ainakin niin että korvat näkyy :) Keskellä on sitten hiusta, mitä voin laittaa miten haluan, esim niinkuin kuvassa ylös, tai sitten esim. vain toiselle puolelle yms. :)
Aina olen vähän kitissyt että kun "lyhyiä hiuksia ei voi laittaa mitenkään", nyt voi, ja olen tyytyväisempi kuin koskaan!




I love it!

Päivän asua. :) Tai siis eilisen.
Ja eilisen hiusset. :) Vielä kestää tovi että saan yhtä
hyvät kikkarat kun parturi.. :'D
To the movies with my bro!
Ja kesän eka jäde! :)
 Kiitän, ja kumarran, kysymyksiä voi laittaa kommenteissa :) Till next time!


2 kommenttia:

  1. häh, mulla taas paras peitevoide on just sellanen mousse, juoksevat tuntuu pelkältä vedeltä ja jätää kauheita rantuja :0 mut tota pohjustusvoidetta haluun kyllä kokeilla! Onko mitä hintaluokkaa? :>

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, toisille nuo mousset passaa tosi hyvin! :) Tuo Oriflamen pohjustusvoide on tällä hetkellä 22€, mutta monesti se on jossain tarjouksessa. Ja on riittoisa. Studio secrets oli 15€ luokkaa. :)

      Poista